Diş Eti Hastalıkları Uzmanı Özgür Özgören (Periodontoloji)

1979 yılı Ankara doğumlu olan doktorumuz, diş hekimliği öğrenimimi Ankara Gazi Üniversitesi Dişhekimliği Fakültesinde 2003 yılında tamamladı, ardından Ankara K.K.K’nda diş tabip asteğmen olarak askerlik hizmetini yapmıştır. Doktora öğrenimimi Cumhuriyet Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Periodontoloji Anabilim Dalında 2010 yılında tamamlamıştır. Bu süreçte yaptığı bilimsel çalışmalar çeşitli ulusal ve uluslararası dergilerde yayımlanmıştır.

2010 yılında İstanbul’a yerleşen ve o tarihten itibaren özel ve devlet kurumlarında periodontoloji uzmanı olarak görev almıştır. Medicadent  ADSP(Kadıköy), Darıca Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (Darıca), 7’den 70’e ADSP (Pendik), Dentolya ADSP (Pendik) gibi.

Periodontolog olarak 10 yıllık hizmeti boyunca binlerce hastaya ağız bakımı ve sağlığının önemini elinden geldiğince anlatmaya çalışmış, bir hekim olarak bunu önemli bir halk sağlığı hizmeti olarak görmüştür. Seneler içinde bu hizmetin olumlu geri dönüşlerini görmek ise mesleki olarak benim için en güzel ödül oldu diye söylemektedir.

Tüm dünyada diş ve çene kemiği kayıplarının en yaygın sebebi olan periodontal hastalıkların önlenmesi ve tedavisi için Dentaklinik’te çalışmalarına devam etmektedir. Tüm periodontal hastalıkların teşhis ve tedavisini yapmaktadır. Bunun için:

• Dişeti sağlığını koruyucu ve hastalığı önleyici tedaviler
  • Temel ve ileri düzey periodontal tedaviler
  • İleri periodontal cerrahi girişimler
  • Yumuşak doku düzenlemeleri
  • Lazer uygulamaları
  • Doku uyumsuzluklarının giderilmesi
  • Protez öncesi doku düzenleme uygulamaları
  • İmplant ve periimplantitis tedavisi
  • Kemik defektlerinin düzenlenmesi ve rejeneratif tedaviler
  • Rekonstrüktif (yeniden yapılandırıcı) periodontal cerrahi müdahaleler v.b işlemleri uygulamaktadır

İstanbul Diş Hekimleri Odası (İDO), Türk Diş Hekimleri Odası (TDB) Üyesidir