Periodontoloji (Diş Eti Hastalıkları) Uzmanı Meltem Altun

2013 yılında Erzurum Atatürk Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesinden mezun olan Uzm.Dt. Meltem Altun, Çamoluk İlçe Devlet Hastanesinde çalıştıktan sonra DUS ile girmiş olduğu Ordu Üniversitesi Diş Hekimligi Fakültesi Periodontoloji ABD’den uzmanlığını 2018’de almistir.

Uzm. Dt. Meltem Altun Türk Diş Hekimleri Birliği-TDB, Türk Periodontoloji Derneği-TPD, Osteoentegrassyon Derneği- OSSEDER ve European Federation of Periodontology -EFP gibi ulusal ve uluslarası mesleki derneklere üye olmakla beraber mesleki olarak çok sayıda bilimsel toplantıya katılmış ve sunumlar yapmıştır.

Uzman Dt. MeltemAltun’un sözlü ve yazılı sunumları ile katıldığı kongreler:

• Sinus Lifting With Sinus Lateral Approach Kit:A case report,ICOI WORLD CONGRESS,Barselona,2016
  • The Different Use of Concave Osteotome in Internal Sinus Lifting,22nd Bass Congress,Atina 2017
  • Kemik İçi Defektlerin Tedavisinde Tek Başına Konsantre Büyüme Faktörünün (CGF) Klinik Etkileri: Bir Vaka Raporu Türk Periodontoloji Derneği 45. Bilimsel Kongresi,Ankara,2015
  • Tooth Movement For The Pre-posthetic Implant Site Preperation:A Multidiciplinary Case Report,ICOI World Congress,2016
  • Sinüs Lateral Yaklaşım Kiti İle Sinüs Lifting:Bir Vaka Raporu,Türk Periodontoloji Derneği 46. Bilimsel Kongresi,İzmir,2016
  • Kırık İmplant: Vaka Raporu, Türk İmplantoloji Derneği 46. Bilimsel Kongresi,İzmir,2016
  • İki Farkli Tedavi Yaklaşımı İle Çoklu DişetiÇekilmelerinin Tedavisi,Türk Periodontoloji Derneği 46. Bilimsel Kongresi, İzmir,2016
  • Sigara Kullanan Hastada Peri-İmplantitit Tedavisinin 2 Yıllık Takibi: Vaka Raporu,Türk Periodontoloji Derneği 48. Bilimsel Kongresi,Antalya,2018

Uzm. Dt. Meltem Altun kliniğimizde Uzman Diş Hekimi olarak Perioyodontoloji alaninda teşhis, cerrahi ve tedavilerinde hastalarimiza şu hizmetleri vermektedir:

• Diş eti hastalıkları ve cerrahisi
  • Diş eti estetiği- Pembe estetik uygulamaları
  • Diş eti çekilmesi tedavisi
  • Gülüş tasarımı
  • Diş eti seviyeleme – gingivektomi – gingivoplasti uygulamaları
  • Gummy smile ( diş eti gülümsemesi) Tedavisinde cerrahi ve cerrahi olmayan yöntemler
  • Botulinum toksin enjeksiyonu :Cerrahi tedaviden korkan bireyler için ideal bir tedavidir.
  • İmplant cerrahisi
  • Sinüs lifting operasyonu
  • Sert ve yumuşak doku augmentasyonları -ileri implant cerrahisi- kemik greftleme uygulamaları
  • Peri-implantitis tedavisi
  • Diş hekimliğinde Botoks uygulamaları
  • Protez öncesi yumuşak ve sert doku cerrahileri
  • Oral mukoza hastalıklarının tanı ve tedavisi
  • Frenulum’un uzatılması: Sadece kısa frenuluma sahip bireylere uygulanmaktadır.
  • Rubinstein-Kostianovsky (lip lowering veya lip repositioning) ameliyatlarini uygulamaktadir.
  • Ağız cerrahisi uygulamalarını gerçekleştirmektedir.